About

Individuální přístup

Každý klient je jedinečný. Proto se snažíme ve všech oblastech maximálně přizpůsobovat individuálním potřebám a přáním klientů, aby tato jedinečnost byla znát v každém dokončeném projektu.

Princip "win-win"

Snažíme se maximálně vyslyšet přání klienta a zároveň do výsledku promítnout své zkušenosti a odůvodnit, proč doporučujeme nebo nedoporučujeme daný postup. Výsledek spolupráce by měl být radostí a výhrou pro obě strany ­– samotným dílem, získanými zkušenostmi a také rozumnou cenou.

Výhodné ceny

Cena se stanovuje předem. Vypočítává se na základě časové náročnosti práce, ne z pevně daných ceníkových cen. Díky tomu lze snadno navrhnout strategii odpovídající finančním možnostem klienta s nejvýhodnějším poměrem cena/výkon.

Široké možnosti komunikace

Ať dáváte přednost osobnímu kontaktu a tradičním komunikačním prostředkům, nebo raději věci řešíte na moderních platformách, dokážeme se přizpůsobit vašim preferencím, tak aby komunikace byla příjemná a zároveň maximálně efektivní – telefon, e-mail, FB Messenger, Skype, vzdálená plocha, a mnoho dalších možností.

Podpora do budoucna

Předáním hotového díla spolupráce nekončí. Na klientech nám záleží, a proto nezbytnou příležitostnou drobnou podporu u výjimečných situací poskytujeme v rámci poprodejních služeb zdarma. Rovněž je možné poskytovat rozsáhlejší pravidelnou podporu za nízký měsíční paušál.

Časová flexibilita

Čas je drahý a nezastavuje se s úderem páté hodiny. Volejte kdykoliv, včetně víkendů a svátků. Pokud nás nezastihnete, zavoláme vám nazpět ihned, jak to bude možné.

Rádi s čímkoliv poradíme

V rámci spolupráce poskytujeme poradenství ve všech (nejen) marketingových oblastech. Nebojíme se poskytnout naše know-how dále, a tím ve výsledku zvyšovat kvalitu prostoru kolem nás.

Garance spokojenosti

Předání hotového díla je vždy podmíněno konečným odsouhlasením ze strany klienta. Základní korektury jsou již v ceně. U kampaní lze sledovat jejich efektivnost a následně navrhnout případná zlepšení.

Vždy dostanete "něco navíc"

Každý klient se může těšit na bonus v podobě souvisejícího produktu zdarma (např. vizitky, samolepky apod.).

Záruka diskrétnosti

Naprostá diskrétnost je samozřejmostí. Podrobnosti o spolupráci a informace klienta, které nejsou odsouhlasené ke zveřejnění, jsou vždy považovány za důvěrné.

Great ideas deserve to be expressed with the perfect design able to capture their spirit. That’s what we’re here for! To find the ideal form for your content.

Skvělé nápady si zaslouží kvalitní provedení a dokonalý design schopný vystihnout jejich podstatu. Proto jsme tu my! Abychom našli ideální formu pro váš obsah.

Tomáš

CEO

Šárka

Copywriter

Luboš

DTP

Magdaléna

Illustration

Jakub

3D Graphics
  • Bez otáčení jde, kdo míří ke hvězdám.

    Leonardo Da Vinci
  • Prvním krokem na cestě ke štěstí je učení se.

    Jeho Svatost Dalajláma
  • Jediným způsobem, jak dělat skvělé věci, je dělat to, co milujete. Pokud jste to ještě nenašli, tak hledejte. Nepřestávejte.

    Steve Jobs

Koncepce a kreativní grafika

loga, logomanuály, grafické manuály, corporate identity, outdoor reklama a navigace, polepy aut, HTML/css/js bannery, roll-upy, plachty

DTP

katalogy, časopisy, noviny, letáky, samolepky, potisky textilu, knihy, firemní profily, výroční zprávy, vizitky, hlavičkové papíry, reklamní předměty, indoor navigační systémy

Produkce

předtisková technická příprava a korekce, tisk, výsek, lak, laminace, kašírování, vazba, polep, kompletace, spedice, adresování, pořádání akcí, technické zajíštění akcí, dramaturgie

Foto a video

živé fotografie, statické barevné a černobíle fotografie, koláže, retuše, video, zvuk, střih, postprodukce

Webdesign a web/IT support

webdesign, responzivní design, UI / IX design, opensource CMS – Wordpress, Joomla, Drupal, SEO, administrace, copywriting, hosting, IT podpora, vzdálená správa

Sociální sítě

koncepce, design kampaní, copywriting, cílení kampaní, vyhodnocení kampaní, správa stránek, koláže, střih a video, optimalizace

3D grafika

fotorealistické 3D rendery veletržních stánků, interiéru, nábytku, prodejních displayů, zboží, osob, outdoor i indoor prostředí

Nové technologie

Stále se učíme novým technologiím a trendům, snažíme se zavádět inovace, aby naše práce zaujala na první pohled. Například tzv. „živé fotografie“ Cinemagraph.